|
Auteur
|
Bericht |
Vorige onderwerp
:: Volgende onderwerp |
 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
| |
geuk
Site Admin

|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
| |
ranquinaka
Site Admin

|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
| |
geuk
Site Admin

|
Geplaatst:
Sun Jan 24 8:57:17 GMT 2010
Onderwerp: pod |
|
|
| qua degelijkheid geen probleem te ontdekken. Praktisch in vervoer is ie echter niet ..we zoeken een oplossing.. |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
| |
Raymon
Ultimate karpervisser

|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
| |
jurgen
Karpervisser

|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
| |
geuk
Site Admin

|
Geplaatst:
Tue Jan 26 18:19:27 GMT 2010
Onderwerp: pats |
|
|
Tsja, was misschien ook geen slecht gedacht ..in de zomer dan toch
Nu, zwaar is ie wel degelijk: sta er versteld van. Het is wel de laatste in zijn soort, serienummer 112 ! Vermits ze allemaal, er is ook een kleinere en dus lichtere uitvoering van gemaakt, handmade zijn is het wel duidelijk dat de bouwers 'het concept' ( what's in a name) steeds verbeterd hebben. Ze stoppen er nu mee omdat de grondprijzen de pan uit swingen en het biezonder arbeidsintensief is om te maken= lees wordt veel te duur.
Afwerking en flexibiliteit werkelijk picobello. En Raymon, ik ben echt niet over 1 nacht ijs gegaan: diene pod zal nooit of te nimmer omvallen of instabiel zijn. Ik heb nu enkele seizoenen erop zitten met een Sky Pod: wel da's een rammelkast tegen deze pod, echt waar. Bovendien, en dat stoort me al jaren aan die Fox pods, is de lak zo verschrikkelijk krasgevoelig dat je na enkele sessies al met een 'oud ding' opgezadeld zit, maar da's persoonlijk natuurlijk...
Het probleem met de 'pouche' ( vervoer) heb ik waarschijnlijk ook kunnen oplossen: ne tentzak, laatste versie, van TNT...met als bijkomende vulling een in vorm gesneden en van holtes voorziene blok van diene piepschuim ( hoe heet dat ook weer) gebruikt bij bloemschikken ( niet da'k da doe)... |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|